Saturday 9 November 2013

Hello again!

Here I am wit new updates. In the last couple of days I was working on the turret. Specially on white was. I started to add some winter streaking. I'm not satisfied 100% with the result, but I didn't finish yet! Two more colors are coming in to streaking, but that will be only few lines. After just repair the fadded chipping or damaged areas, and the turret will be ready to mud on roof. After that, the turret will be ready to her commander! But now, here are the photos.

Hello ismét!

Újra itt vagyok újdonságokkal. Az elmúlt pár napban a tornyon dolgoztam, különös képpen a meszelésen. Elkezdtem hozzáadni a téli megfolyásokat, latyak lefolyások nyomait. Nem vagyok 100% ban elégedett az eredménnyel, de még nem fejeztem be! Két másik szín még hozzá lesz adva, de azok már csak apró vonalak lesznek. Ezután már csak ki kell javítanom a megsérült lepattogzódásokat, és kész is leszek a sarazáshoz. utána pedig készen leszünk a parancsnokhoz. De most jöjjenek a fotók.






No comments:

Post a Comment