Monday 2 February 2015

Welding done...... almost

Hello everybody!

First of  all I would like to say Thanks to Stephen Reid and Clement Svensson for the spare parts! Thank you so much guys, I much appreciate your help!

Until my eyes are in rest, what means I just put away the M3, because I needed another point of view, or if you like I needed a little break to see other thing, not to be monotone. So I'm back to T-34.
It was a loads of work to cut all the bad shape Tamiya' welding, and rework it with mine imaginations. But as many friend of mine made a point of view on facebook, not all is good! Not even was welding everywhere where I've done it. So here is couple of photos, which I think ok, and I will rework all the bad one tonight.


Hello Mindenki!

Mindenek előtt szeretnék köszönetet mondani Stephen Reid és Clement Svensson barátaimnak a segítségért amiért maradék alkatrészeket bocsátottak rendelkezésemre!

Amíg pihentetem a szemeimet, mármint nem fabrikálom az M3-somat (véleményem szerint szükség volt egy kis szünetre, hogy más szemszögből is láthassam később a dolgokat) Nos addig is elővettem a T-34 semet. Levagdostam, csiszoltam a régi rossz tamiya öntésű heggesztéseket. Elkezdtem megcsinálni az újakat, de sajnos nagyon sok hibával dolgoztam, így szükséges lesz majd azok újra kreálása. Jöjjön egy pár kép amiket jónak tartok.









So coming back soon with better welding!

Cheers
Gergo

No comments:

Post a Comment