Tuesday 22 March 2016

let's give a shape to the old lady

Hello Everybody!

It was a bit too much of silence in the last few weeks. That's because I am a daddy now, and because I couldn't make any progress on my T-62. Which is not really true. I have ready the bags on it, but still waiting to the base from the carpenter. So till the T-62 is on my shelf, I started to finish my old project, the T-55
First I thought, just finish the already 6 years ago started  kit, but than I realized I made some mistakes some years ago. SO I decided I will buy another Tamiya kit to fix those mistakes and a new Aber P.E. sets. Still loads of work left, and the boxes are not ready yet rather, but i'm on the right way now ;)

Helló mindenki!

Talán egy picit túl hosszú idő telt már el az utolsó írásom óta, de ez annak is köszönhető, hogy nem haladtam a T-62 vel, ami így nem igaz, hoszen a zsákok készen vannak, ám sajnos a dioráma alapja még nem érkezett meg az asztalostól. Szóval amíg a T-62 pihen a polcon, elővettem a T-55 projektemet. Először azt gondoltam, nagyon egyszerű dolgom lesz, hiszen korábban már majdnem mindent megcsináltam. Nos ez így nem igaz, sok hibát követtem el annó, s mivel a hibák javítása már körülményesebb lett volna mint egy új makett így egy bontott T-55 vásárlása mellett döntöttem. Illetve egy új szett Aber maratás. Még csak a dobozokat csináltam meg , azokat sem teljesen, de azt hiszem ez alkalommal jó irányba haladok ;)






No comments:

Post a Comment