Monday 13 January 2014

The camouflage is on!

Hello Everyone!

During the last holyday I finished my remaining work . As usually the worst part was the sealing and grinding, so I was slaw foe weeks. However itleft a really smale part to be ready to paint. I've painted the "outlet" before the big job because I have to make the camouflage on to that, and if I made reverse,  it would be visible. But this way I should be careful to not kill the metalic effect. ::) I've made the pre shadows (I will here and there some burnish) So here are the photos:


Hello Mindenki!

Az ünnepek alatt a maradék munkával is elkészültem. Szokás szerint a tömítés-csiszolás rész megviselt nagyon, úgyhogy lassan haladtam vele már hetek óta, pedig nem sok kellett a festésre kész állapothoz. A kiömlő fém részét előre megfújtam, mert a kamót úgyis erre kell majd fújni, a fordított sorrend pedig meglátszana. Így viszont vigyáznom kell a lakkozásnál nehogy agyoncsapja a fémes hatást.  ::) Megcsináltam az előárnyékolást is (még itt-ott visszacsiszolom), a héten remélem a kamót is fel tudom vinni rá.
Itt tartok most:





In the mean time (on the weekend) I could paint the camouflage. It was a really exhausitive work to draw the stencil, cut out that, and put on the top of the plasticine, but I've been enjoyed a lot.


Közben a hétvégén sikerült felvinni a kamót. Jó kis aprólékos munka volt felrajzolgatni a sablonokat, kivágni majd felerősíteni a gyurmára. De élveztem nagyon.






 Cheers
Milán


No comments:

Post a Comment